خشم سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از افشای زودهنگام تركیب تیمش در دیدار با یونان
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا ، ' خوآكیم لو ' با كنار گذاشتن' ماریو گومز '،' لوكاس پودولسكی ' ، و ' توماس مولر ' از تركیب اصلی تیم در دیدار جمعه شب در مرحله یك چهارم نهایی جام ملت های اروپا درمقابل یونان كه به پیروزی چهار بردو شاگردانش انجامید مایه شگفتی شد ولی خبر این تغییر زودتر فاش شد.

این گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه حاكیست : سرمربی آلمان پیش از دیدار پنجشنبه شب تیمش در نیمه نهایی مقابل برنده دیدار ایتالیا و انگلیس در ورشو گفت : من دقیقا نمی توانم بگویم كه این خبر از كجا به بیرون درز كرده است.

وی با بیان اینكه بازیكنان با نمایندگان خود صحبت می كنند شاید این خبر از آنجا درز كرده باشد، افزود: آنان با منزل تماس می گیرند و با دوستان خود چه از روی خوشحالی و چه ناراحتی صحبت می كنند.

سرمربی آلمان تاكید كرد : من مطمئن هستم كه این خبر از سوی بازیكنان به بیرون درز نكرده است . كانال های دیگری وجود دارد كه قابل شناسایی نیستند.

لو اظهار داشت : چندان خوشانید نیست كه دست كسی خیلی زود رو شود.

تركیب اصلی تیم تنها پیش از شروع بازی مشخص می شود ولی تركیب مورد نظر لو زودتر از آن در خروجی رسانه های خبری آلمان قرار گرفت و آنها گزارش دادند كه ' آندره شویرله ' ، ' میروسلاو كلوزه ' و ماركو رویس از همان ابتدا در تركیب قرار گرفته اند.

شویرله هافبك آلمان پس از درز دوباره خبر تركیب تیم به بیرون، فاش ساخت كه سرمربی تیم از این بابت خشمگین شده است.

این هافبك 21 ساله بایر لوركوزن با بیان این كه این مساله قطعا جای تاسف است، افزود : سرمربی با ما در این مورد صحبت كرده و بدیهی است كه وی چندان خوشحال نیست .

شویرله افزود : من اطمینان دارم كه این افشاگری از داخل صورت نگرفته بلكه كسی خارج از تیم این كار را انجام داده است.

این نخستین بار نیست كه برای آلمان در یورو 2012 چنین اتفاقی رخ می دهد،در دیدار افتتاحیه این تیم مقابل پرتغال نیز تغییر تركیب تیم زودتر فاش شده بود.

مترجمام 1403 ** 1917





:: برچسب‌ها: شهری , نیویورک , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: